Niican

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Denice Lundahl - 8 februari 2012 08:18

Det finns tusen ögonblick, tusen stunder, tusen minnen.

Hur lätt är det att välja ut bara ETT.

Hur väljer man? Vilket ska man välja?

Men välja måste jag.

Och eftersom det bara är ett ögonblick så..


Jag träffa ju en kille i våras ju och han var ju som sagt fantastisk.
Så en kväll när vi låg i sängen för att sova så hade jag slumrat till lite men var fortfarande lite halvt medveten.

Så hör jag honom säga" Vet du vad som är ganska jobbigt ? "

Jag: Nej

Han : Att jag tycker om dig .

Jag vet inte varför men jag fick inte ut samma ord ur min mun FAST jag kände likadant.

Istället log jag bara vilket han inte kunde se i mörkret.

Och så somnade jag med ett leende på läpparna och en underbar känsla inombords.


Det är ett ögonblick som jag ofta tänker på och som är speciellt för mig.

Låter kanske inte så men det var en underbar känsla att få höra dom orden.


Haha och någon gång efter det så skrev han likadant.

Och när han skrev i första sms " Vet du vad som är ganska jobbigt ?"

Då dog mitt hjärta, trodde att han ville sluta ses eller skulle komma med något negativt.

Nervös och orolig satt jag och väntade på svaret.

Och så kom det " att jag tycker om dig "

Då fick jag istället återigen det löjliga leendet på läpparna och blev alldeles varm inombords. . . 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards