Niican

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Denice Lundahl - 28 februari 2012 19:24

Vet inte riktigt vart jag ska börja . . .

Jag har inte massa drömmar om vad jag vill, ska och kommer att genomföra.

Jag vet bara om att jag vill göra något mer med mitt liv.

Jag vill inte och kan inte acceptera att mitt liv ska följa en massa normer som gud vet vem som bestämt.

Förlåt men jag vill inte bli en av dom "low life " tjejerna som skaffar barn i för tidig ålder med någon dom knappt känner utav antingen den ena eller den andra orsaken.

Jag vill inte leva som ett jävla mähä och låta någon annan styra mitt liv.

Jag vill jobba, jag vill plugga NÄR jag vet till vad.

Jag vill en vacker dag (inte idag) finna min själsfrände.

Jag vill en dag få känna hur det känns att ha ett litet liv inom mig.

Jag vill en dag vara en framgångsrik fantastisk kvinna som själv tagit sig från botten till toppen.

Jag vill stolt ställa mig upp och visa världen vad jag har åstadkommit.

Och med framgångsrik menar jag inte att jag sitter på en massa miljoner utan att jag har allt det som jag vill ha.

Att jag är en lyckligt lottad kvinna som uppnått allt som jag velat uppnå.

Du kan önska ALLT här i livet men i slutänden är det faktiskt DU själv som styr över din egen lycka.


Och en sak vet jag och det är ett faktum.

OM jag verkligen VILL något så ser jag också till att det kommer ske :)


Som tex i lördags..

Jag hade ett nattpass i Ystad.

Sovit mellan 2-3 timmar, varit ute och festat och hade en duktig efterfest hos mig.

ÄNDÅ trots detta beger jag mig till jobb och gör det jag ska.

Då har man en stark vilja.

För snacka om att jag var trött och sliten.

Men jag VILLE jobba och jag var tvungen att jobba så det var bara att kriga ;)


Jag vet att jag kan bara jag vill..

Så allt jag behöver är VILJAN för den medför STYRKAN ! :)



Haha sorry att jag inte blogga igår.. var sjukt jävla trött :(

Jag har fått en rejäl sömnbrist i helgen och blev ju en ganska fin sömnbrist inatt också.

Någon hade bestämt sig för att hålla mig vaken så länge som möjligt, haha kul :)

Så resten av veckan måste jag försöka få lite sömn...


Men skit i det nu.

Vi hade en sjuk kväll/natt/morgon i fredags/lördags ...

Haha vi förfestade hos mig och sen begav vi oss till hipp.

Väl i kön får jag ett sms och inte av vem som helst..

Utan av ingen mindre än SMOOOOIS.

Så med lite fjäskande för vakterna så fixar jag in Smo utan leg och för första gången på VÄLDIGT länge var det gamla gänget samlat igen.

Och GUD vad bra det kändes.

Jag har saknat smoa så mycket och jag älskar henne så mycket.

Så lyckan var gjorde när hon kom in på hipp och la armarna om mig.

Jag kan inte ens förklara med ord hur glad jag blev.

Och vi pratade,det kom lite tårar och nu tror jag att vi i alla fall är vänner igen.

Sen om vi kan hitta tillbaka helt det vet jag inte.

Och det är nog något som tiden kommer få utvisa.

Men det var ändå en lättnad och det kändes så bra att Smoa kom dit och spendera natten med oss.

För övrigt var det en sjuk natt på hipp och sen körde vi efterfest här ;)

Jag, Linda och några söta pojkar ;)

Hahaha vi/ni är sjuka men kul hade vi i alla fall...

Vid halv tio när dom flesta hade somnat så försökte vi också sova lite.

Tog en timme typ innan jag vakna igen.

Fattar inte ens hur jag pallade..

Men men..

Blev bakisdag här hemma med pizza, mys och film innan jag var tvungen att bege mig till jobb.

Och trots att jag var trött så gick natten galant.

Jag hade provpass med en kille och hade lagom mycket att göra.

Pappas fru var där och förgyllde min kväll lite :)

Haha nej fyfan den fredagen var den roligaste kvällen jag haft på länge.

Det gör vi snart om mina vänner ;)

Jag tackar alla underbara människor som förgyllde min natt , hoppas ni hade lika kul som jag :)



Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards