Niican

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Denice Lundahl - 13 februari 2012 20:12

Var med en kille i min klass.

När jag gick i sexan.

Ganska oplanerat.

Ganska dåligt faktiskt.

Jag var jätte nervös och väldigt blyg. och han var mer framåt.

Han kysste mig bara och jag vet inte ens om jag uppfatta vad som hände.

Och det var inget romantiskt eller mysigt.

Utan det blev en kyss bara för kyssandet skull.
Egentligen helt onödig och meningslös.


Haha ch sen när jag fick pojkvän ett år senare så våga jag inte kyssa honom ens.

Vet inte riktigt när jag började "våga" kyssa en kille på riktigt.

Men jag ÄLSKAR att kyssas.

Tycker att det är så mysigt.

Och kan vara väldigt speciellt också.

Gillar allt från dom sexiga hastiga kyssarna till dom mer fina och försiktiga :)
Beroende på tillfälle och person..

 

Men än idag tar jag ALDRIG första steget till en riktig tungkyss.
Lika feg som alltid , haha..

När det kommer till killar och kärlek är jag fortfarande en liten fegis, tyvärr...



Eftersom jag missa dag 12 igår för hade en otrolig bakisdag i gbg så ska jag nu lägga upp två dagar i ett ;)

Så nu kör jag dagens dag också :)




Dag 13 – Den här veckan . . 

Det är måndag idag och än så länge har jag inte planerat veckan faktiskt.

Allt jag vet är att jag ska jobba i stort sätt.

KANSKE har jag en liten plan som måste utföras om den går som jag har tänkt mig..

Men annars inget speciellt planerat.


Är ju dock alla hjärtans dag imorgon.

Och jag ÄLSKAR ju att bli överraskad..

Så lite rosor och mys hade ju inte suttit helt fel..

Men men...



Nu ska jag avnjuta ett varmt skönt bad..

Im ouut /Denice Sölvgren Lundahl



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards