Niican

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Denice Lundahl - 21 februari 2012 12:17

Kan ju börja med att säga att jag inte har några helsyskon.

Jag har min älskade stora syster Nathalie, vi har samma mamma :)
Sen har jag mina två älskade halvbrödrar Zeb och Dennis, vi har samma pappa :)
Sist och minst har jag mina tvä älskade låtsasbrödrar Kevin och Elias :)

 

Jag , Kevin och Elias delar inte blodsband men har Nathalie som gemensamt syskon.

Och vem fan bryr sig om blodsband ?
Dom är mina brödrar oavsett vilket och jag älskar dom :)

 

Min syster och jag är dom enda som växt upp ihop.

Vi har alltid bott ihop som små med vår gemensamma mamma och hennes pappa.

Därav att jag har ett väldigt starkt band till min systers pappa och att han är som en pappa för mig :)

Mina andra syskon träffar jag så mycket jag bara kan och försöker ha ett så bra förhållande till som det bara går.

Vill inte vara någon som du växer upp utan och inte vet vem jag är.

Jag vill att vi ska ha en bra relation och att dom ska veta att jag är deras syster.

Och inte bara veta det för det är ett faktum utan även känna det.

Så som jag gör med Elias och Kevin trots att vi saknar blodsband.

 

Jag är väldigt glad för alla mina syskon :)

Och jag älskar er allihopa.

Jag hoppas på att vi alltid kommer stå varandra så nära det bara gå och följa varandra genom livet :)



Usch vilken seg dag.

Vakna med huvudvärk idag igen :(

Orkar inte med denna ständiga trötthet och huvudvärk.

Jag borde vara pigg, glad och förväntansfull.

Men icke !

Det kommer nog tillbaka snart igen.

Tur att jag har så många fina människor i mitt liv som gör att även dom tröga dagarna är värda att ta sig igenom :)

 

 

Nu ska jag kriga , får jobba över idag jue så blir längre än räknat.

Sen hoppas jag på en bra träning och efter det en massa massa myyys :)

Jag borde få synda idag när det är fettisdagen och äta något gott , haha.

Ligger en fin kladdkaka i min frys, den skulle jag vilja sätta tänderna i ;)

Hahaha..

 

Och jag är så glad att jag blev av med mitt xp pass på fredag så vi kan party like rockstars och göra stan osäker ;)¨

Det ser jag framemot i alla fall ..

 

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards