Niican

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Denice Lundahl - 15 februari 2012 08:09

Ja det gör jag verkligen.

Vet inte varför eller hur jag kunde.

Men ångrar mig gör jag.

Undra vad som försiggick i mitt huvud, undra vad jag tänkte.

Jag är lite rädd för att jag inte tänkte alls utan bara gjorde.

Finns ju en ursäkt även om den inte är direkt godtagbar.

Finns en anledning också men den har jag valt att hålla för mig själv.

Men på ett sätt var det bra för nu vet jag något som jag inte visste då.

Och nu kan jag sluta att fundera och tänka utan bara leva :)



Hmm alla hjärtansdag igår :)
Jag hade mysigt, hoppas ni också hade det :)

Mer tänker jag inte avslöja, haha.


Och även om alla hjärtansdag är jätte mysigt osv så tycker jag personligen inte att man behöver en speciell dag för att visa sin kärlek.

Det ska man göra varje dag året om :)



För övrigt hade vi en SJUK natt i gbg i helgen.

Jag minns inte så mycket och jag var nog inte helt fullt medveten om vad som hände och vad jag gjorde i vissa stunder.

Men kul hade vi i alla fall :)

Fast det har vi alltid så..

Bebis vaknar halv nio och för massa liv.

Snackar, tittar på youtubeklipp , spottar mig i huvudet osv :)

HAHA den enda som verkligen sov var Göran.

Och helt plötsligt vaknar han och säger "Whitney houston är död"

Sen somnar han igen, haha...

Fattar inte hur han kunde sova när Bebis var i fullgång men men..

I alla fall så resultera det i att jag fick en sjuk sömnbrist i helgen.

Och även i måndags och igår :(

Så man kan ju säga att jag är ganska trött nu men det var det värt ;)


Får ta igen det när helgen kommer, eller ?
Neej för då ska man kriga ännu mer, haha :)

Äsch det löser sig..



Just nu hoppas jag inte på mycket.

Tar allt som det kommer och dagarna flyter på bra.

Men en sak hoppas jag verkligen på.

Tror det hade kunnat bli HEELT GAUUULET :)

Men vi får se helt enkelt :) 



Nu ska jag inte trötta ut er..

Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards