Niican

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Denice Lundahl - 19 februari 2012 12:16

Jag har fyllt år 22 gånger i mitt liv.

Känns inte jätte lätt att utse EN favorit gång.

Men om jag absolut måste så tror jag att det var min 20 årsdag.

Då jag hade en stor maskeradfest med både släkt och vänner.

Det var riktigt ball :)

Haha gilla den dagen som fan.

Bebis och Göran hade gjort ytterliggare en låt till mig som dom sjöng framför alla.

Modigt gjort.

Det hade jag aldrig gjort.

Men mina killar är så fina :)<3



Förlåt att jag blivit så dåligt på att följa detta nu.

Men jag har inte tiden och rubrikerna som är kvar är rubriker om kräver tid :)

Sorry ska skärpa mig..


Kör ytterliggare en 2 in 1 här :)



Dag 18 – Mitt favoritminne . .

Det är svårt att välja ett favorit minne när man har så många. Man behöver en mer specifierad kategori tycker jag.

Men om jag ska ta det första som slog mig just nu, mest för att skriva något så är det nog studenten.

Jag trodde aldrig att du skulle komma.

Och när alla andra redan var där, kring mig, gav mig blommor och nallar så sökte min blick förgäves efter dig.

Fann jag dig ?

Nej :(
Så hoppet dog..

MEN från ingenstans ser jag dig gå mot mig och i handen har du massor med rosor.

Jag blev så glad, så lycklig.

Det är ett av mina favoritminnen.

Men har ju många andra.

Några med dig, några med andra osv.




Nej igår hade jag jätte mysigt.

Blev lite gooos med dom små liven och sen ett litet prat med Elisabeth :)

Är glad att vi funnit en så bra kontakt till varandra.

Skönt att sitta och prata med dig :)

Så det tackar vi för :) <3



Haha och idag är jag lite nervös och förväntansfull.

Får se hur denna dagen blir :) 



Och vi har gjort det, vi kommer göra det :)
FYFAN VAD VI ÄR BRA !!! :)

Och fyfan vad jag är GLAAAD :)

Jag kommer hinna längta ihjäl mig.

Haha :)



Nej nu ska jag fixa mig och bege mig.

Ha en underbar söndag mina vänner.

Det hoppas jag att jag får :)



Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards