Niican

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Denice Lundahl - 2 juni 2013 19:00

Hur eller vad folk tänker ibland.

Folk får en verkligen att undra.

 

Det finns mindre bra val, det finns dåliga val och så finns det rent ut sagt IDIOTISKA val !

Jag kan förstå dom mindre bra valen kanske till och med dom dåliga.

Men INTE dom IDIOTISKA.

Neej då tror jag närmare bestämt att allting inte står riktigt rätt till i den personens huvud och därav detta val.

Det är dock synd om personen/ personerna som inte kan se att det är helt absurt  för att dom själva inte fattar bättre.

Men sen tycker jag det är helt sjukt att inte någon nära hjälper dom och får dom att inse detta.

Men jag tror att människor är så fega för att säga något idag så dom håller hellre tyst.

Dom tar inte en konflikt utan låtsas hellre som ingenting.

Dom vill inte skapa ovänner och bråk så då står dom bara som åskådare och ser på.

Frågan är, är inte du /ni lika idiotiska då?

 

 

Bla bla bla osv :)

Från det ena till det andra.

Åt ute och såg bio med min prins i fredags, mysigt värre :)

 

Igår mös vi lite i solen innan det var dags för mig att jobba 15-22.

Så jäävla gött att det börja regna när jag börja jobba, wihoo ;)

Hämtade min älskling på vägen hem , så glad att han strunta i att gå ut och följde med mig hem istället.

Det gjorde min kväll kan jag säga :)

 

Och idag har vi simmat tillsammans, haha blir mycket mer motiverad när min finaste älskling simmar bredvid mig :)

Och så har vi hälsat på Fredriks farmor :)

Hon är så snäll och så sööt :)

 

Nu är jag helt slut.

Lövisen är och åker segway, skulle egentligen följt med men är så trött :(

Ska plocka undan lite här hemma så vi kan gosa när han kommer hem :)

Så glad att han alltid står vid min sida och alltid är här hos mig.

Känns så bra :) <3

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 


Mina favoriter :)

Ni två är det bästa jag vet.

Kan aldrig få nog av er :)

Och jag tror att Olivia tycker om Fredrik lika mycket som jag, haha :)

Massa kärlek<3


 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards