Niican

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Denice Lundahl - 21 juni 2013 15:48

Och midsommar dit.
Jag struntar faktiskt i vilken dag dett.
Är bara glad att jag har det som jag alltid önskat mig :)
Det räcker för mig, resten är bara en bonus :)

Trevlig midsommar på er :)

Av Denice Lundahl - 21 juni 2013 15:47

Och midsommar dit.
Jag struntar faktiskt i vilken dag dett.
Är bara glad att jag har det som jag alltid önskat mig :)
Det räcker för mig, resten är bara en bonus :)

Trevlig midsommar på er :)

Av Denice Lundahl - 21 juni 2013 00:21

Gått från bäst till sämst.
Kan inte förstå ditt resonemang.

 

Hur kan man välja någon som man är vän med men aldrig umgås med.

Bara pratar ibland.

Framför någon som man själv påstår sig älska till månen och tillbaka.

Oavsett vad som hänt osv så förstår jag inte hur man kan offra den man älskar för en vän som man bara pratar med ibland.

 

Men jag måste sluta plåga mig själv.

För folk tänker inte som jag.

För prioriterar inte som jag, tyvärr.

 

Jag måste blicka framåt och sluta tänka på det.

För om jag tänker på det blir jag sårad och irriterad.

Och det pallar jag inte...

 

 

Nu blir det film med älsklingen och Tim.

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards