Niican

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Denice Lundahl - 27 juni 2013 20:01

Jobbigt varje gång . . 

Och det gör lika ont alltid.

Ändå så måste man göra det.

Om och om igen.

Av olika anledningar utsätts man för det flera gånger om.

Man borde ju bli van.

Man borde ju vänja sig.

Men nej.

Inte jag i alla fall.

Jag kommer nog aldrig vänja mig tyvärr :(

 

 

Jag hatar verkligen att lämna alla mina prinsar och prinsessor.

Det gör så ont i mig :(

Fick världens finaste kort idag av en förälder och jag är glad att jag läste kortet när föräldern hade gått.

För mina ögon fylldes med tårar och jag kämpa verkligen för att hålla inne mina tårar.

Åh det är så jobbigt :(

 

Jag hoppas att jag klarar morgondagen också utan massa tårar.

Sen saknaden får man ju leva med tyvärr :(


Imorgon också kvar sen semester i en månad :) (I alla fall från ett jobb :) )

Ska bli såååå skööönt :)

Längtar.
Dock hoppas jag på bättre väder under min semester ! :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards