Niican

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Denice Lundahl - 12 juni 2013 17:06

Aldrig riktigt trott att det skulle hända.

Att det ens kunde hända.

Att det ens var möjligt.

Och har nog definitivt aldrig trott att det faktiskt skulle hända mig.

 

Jag har nog faktiskt aldrig vågat tro på det.

Och det har känts ganska meningslöst.

Jag har många gånger tänkte för mig själv "Nej det kommer nog aldrig hända"

 

Men så en dag när jag minst ana det och med någon som jag aldrig trott faktiskt.

Så blev jag kär, riktigt kär.

Galet kär :)

Kär i dig min finaste älskling.

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna dela mitt liv med någon, släppa in någon och vara mig själv med någon så som jag kan/är med dig.

Bara att titta på dig får mig att le.

Du gör mig glad, du gör mig lycklig.

Och jag ser fram emot den dagen vi förhoppningsviss är så lyckligt lottade att vi får bilda en egen familj tillsammans :)

Du är guldvärd min fina Lövis :) 

Du är så fantastiskt och tillsammans är vi helt underbara.

Vår kärlek är helt unik och trots allt så är det fortfarande du och jag :)

Om detta inte är kärlek då vet jag inte vad kärlek är.

Men jag är helt säker på att det faktiskt är kärlek , magisk kärlek ;)

 

 

 

Jag och min älskling :)

I love you like a fat kid loves cake ;) <3

  

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards