Niican

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Denice Lundahl - 26 juni 2013 07:51

För lång tid.

Då kunde man inte riktigt se det.

Man visste att det skulle komma men ändå så var det mycket kvar.

 

Men nu så ;)

Nu jävlar . . . 

Nu räknar jag ner.

Det är 3 dagar på förskolan och 1 dag på Maxi sen är det SEMESTER ;)

ÅH gud vad skönt det ska bli :)

 

Dock slutar jag på Tessins .

Börjar på MH efter semestern.

Jag kommer sakna alla mina fina barn.

Det är så mycket kramar och gos nu innan jag slutar och jag tar vara på varenda en av dom.

En flicka går och säger hela tiden " Du är min bästa fröken"

Men dom flesta barnen ska också sluta som tur är.

Annars hade mina tårar runnit jätte mycket.

Men eftersom dom också ska lämna så känns det, jag kommer sakna dom men hade jag stannat hade dom ändå inte varit där.

Vissa är dock kvar och dom kan jag ju hälsa på (så länge dom kommer ihåg mig)

Åh gud dessa sista dagar ska jag bara ta vara på alla fina stunder med dessa barnen innan jag måste lämna.

Hoppas bara att jag kan hålla mig på fredag så jag inte börjar gråta.

Haha jag som alltid gråter.

 

Men men nu ska jag bege mig till jobb.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards