Niican

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Jaha . . .

Av Denice Lundahl - 19 september 2009 12:05

Ja då bloggar man igen väl.

Igår hade vi typ utbildning hela dagen med dagis och jag ville dööööö :(

Om inte annat så då blir jag som ett litet barn igen.

Jag hatar sånt så mina kära och helt underbara moster fick ta hand om mig :)

Bytade till och med grupp så jag fick vara med henne, haha jag är mig allt en liten fegis :)

Men det gick bra och jag slapp prata så jag var nöjd :)


Från det ena till det andra. . .

Jag är sjukt imponerad av en flicka på dagis.

Hon är två år och sjunger " Do you feel, like a feel, Nathalie "

Och det är tydligt, man hör vad hon sjunger :)
Så jävla söööt och duktig är hon :)


Matchen igår, säger bara att jag tyckte alla krigare på plan gjorde en väldigt bra insats :)

Felet med oss är att vi inte får in bollen i mål men spelmässigt så var vi bra .

Vi hade kunnat vinna eller spela lika i alla fall om vi hade satt några av våra målchanser men är ändå nöjd med vår insats.

OCH VAD ÄR DET MED FOLK OCH MINA FÖTTER ?!

Haha när vi spela fotboll med några killar en kväll så trampa en av dom på min fot.

Den svullna upp, blev blå och smärtan var sjuk.

Svimma nästan så ont jag hade.

Hela natten värkte det som faaaaaan.

Och sen igår så trampar hon mig på tån , ååhh så ont jag har :(

Helt svullen är den också.

Varför måste ni ha grässkor :(

Jag spelar ALDRIG med grässkor, har gjort det kanske 1 gång i mitt liv.

Varför kan inte alla vara som jag, haha :)

Och nu när jag ändå pratar fotboll så vill jag beklaga sorgen till alla dom som kände / spela med flickan i vellinge som har gått bort :(

Jag skänker mina tankar åt er och må hon vila i frid . . .


Sist men inte minst måste jag säga att om EXAKT en vecka idag så jävlar ;)
HAHA då är FÄÄÄÄST på en väldigt hög nivå, längtar till tusen :)

Men haft såna sjuka drömmar inför festen .

Som att allt går åt skogen och det inte alls blir bra . . .

Hoppas verkligen att drömmarna inte blir verklighet..

Åhhh tänk att jag snart är 20 år gammal .

SÅ sjukt alltså.

Kändes som att jag nyss var 16 . . .

Men tiden går så jävla snabbt. . .


Och det gör den nu också och jag måste rusa :)

Ha en fortsatt trevlig helg mina vänner :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards