Niican

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Denice Lundahl - 1 januari 2014 21:12

La jag upp ett sjukt långt inlägg.

Creds till er som orkade läsa.

Vetifan om jag själv hade orkat det ens.

Men jag är glad att ni gjorde det.

 

Detta året (om jag fortsätter blogga) så ska jag försöka blogga mer om "viktigare" saker, åsikter, tankar osv.

Inte bara vad jag gjort och vad jag gör.

Kanske blir lite mer intressant då .

Eller vad säger ni ?

 

I alla fall tänkte jag inte skriva massa utan faktiskt lägga upp lite bilder istället så ni slipper läsa :)

Lite bilder av allt möjligt, haha.

 

Första bilden blir på min navel, så ni kan se hur äcklig den såg ut när jag tog bort förbandet.

Så kanske ni förstår varför jag blev ledsen och fick panik  !

 

 

2:a, 3:e, 4:e och 5:e bilden blir på min finaste prinsessa :)

2:a bilden : Iklädd julklappen ifrån mig. 

3:e bilden : Från Olivias Lucia :)

4:e bilden : Lia med tomten :)

5:e bilden är pepparkaks Olivia igen , haha hon är såå söööööt.

Vill äta upp den lilla skitungen <3

       



6:e och 7:e bilden blir på våra bäbisar :)

Calvin och Jean :)

   

 

 

8:e bilden blir på Sessan :)

Mammas fina hund som fick lämna oss 2013 :'(

Hon är född och uppväxt hos oss.

Hon var min lilla favorit av alla 5 valparna som Lisa fick . (Vår gamla hund)

Sessan föddes med rosa nos och fläckar på magen.

Och så var hon minst av alla.

Mamma var alltid av med en valp och det var för att jag hade smygglat med henne till soffan och mös med henne :)

Vår fina Sessan <3


  


9:e bilden blir på mig själv.

När jag klädde ut mig till katt inför vår halloweenfest på förskolan :)

 

Mjauuuu ;)

 



10:e och 11:e blir på mormor och Olivia. Och blommorna vi la på nyårsafton på mormor och morfars grav.

Min finaste mormor och min finaste morfar.

Det gör så ont.

Jag vill bara hämta ner er till oss igen.

Hämta hem er, ni hör hemma här hos oss.

Ni förstår inte så ont det gör att inte ha er kvar hos oss.

Jag ville inte förlora er.

Och nu har ni lämnat oss:'(

Två fina änglar har fått en plats i himlen istället för på jorden.

Saknaden är fruktansvärt stor.

Förevigt i mitt hjärta och i mina tankar, älskar er <3

   

 


Det var alla bilder för denna gången...

Hoppas alla hade en trevlig nyår.

Det hade vi i alla fall :)

Min stackars Linda blev inlagd på sjukhus för gallsten och fick spendera sin nyår där.

Stackare :(

Jag lider med dig hjärtat.

Tänker på dig och hoppas att det snart är över.

Så du får må bra och komma hem igen.

Älskar dig så min fina vän <3

 

 

Kärlek och Respekt / Denice Sölvgren Lundahl



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards