Niican

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Denice Lundahl - 15 januari 2014 19:10

Jag mig bort, bort till en bättre plats.

Till en perfekt värld.
Där alla fortfarande står mig nära och är vid liv.
Där inga svek eller bortgångar existerar.
Där inte massa smärta och tårar finns.

Där allting är som jag vill att det ska vara..

 

 

 

Jag vet lika bra som ni att den världen inte existerar.

Vår värld är full av hat, svek och falska människor.

Vilket är väldigt tråkigt.

Om man bara hade tagit vara på alla fina människor man har runt omkring sig istället för att kasta bort dom så hade allt varit mycket bättre.

Men men tyvärr är det inte så.

Av Denice Lundahl - 15 januari 2014 06:51

Inte vem det är eller var.

Jag vet inte ens om personen fortfarande läser min blogg.

Men det tyckte jag var kul i alla fall.

När jag fick den förfrågan.

Och därav blogga utifrån vad du ville läsa :)

 

Jag fick ju för nått år sen en kommentar om ifall jag inte kunde göra en 30 dagars lista.

Personen skicka även in listan som jag skulle gå efter där det stod vad jag skulle skriva om varje dag i 30 dagar.

Vissa saker kändes inte alls speciellt intressanta för er att veta dock men andra var både roliga att skriva och dela med sig om till er :)

Så det tyckte jag var kul i alla fall :)

 

Blogga varje dag ? 

Är inte min starka sida tyvärr.

Då jag inte alltid orkar men ibland känner jag inte heller att jag har något vettigt att skriva.

Och skriva bara för att skriva känns onödigt.

 

Men men. . . 

Får väl se om det kommer något mer intressant inlägg inom kort.

Nu ska jag fixa mig och cykla till jobb :)

Ja ni hörde rätt, jag cyklar nu mera till jobb.

Wihoo ;)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards