Niican

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Denice Lundahl - 14 januari 2014 20:52

Har sina goda stunder.

 

Precis som mcdonalds så har ju faktiskt livet det.

Det kan inte alltid vara guld och gröna ängar.

Men behöver inte heller alltid vara en ständig prövning.

Jag har hört att lagom är bäst.

Så vad sägs om att ha lite prövningar och lite flyt ?
För mig låter det som en bra kombination ;)

Eller vad säger ni ?

 

 

För övrigt så saknar jag Mormor och Morfar jätte mycket.

När jag satt i badet i söndags så bara rann tårarna ner för mina kinder :'(

Jag vet faktiskt inte hur denna smärta och sorg ska kunna lindras.

Det finns inte så mycket att göra åt det.

Tyvärr har dom lämnat oss och kommer aldrig mer tillbaka.

Och bara den tanken gör mig så sjukt ledsen.

Men vad gör man ?

Det är bara till att kriga vidare trots att man är ledsen och mår dåligt :'(

Jag hoppas att dom vet hur saknade och älskade dom är <3

 

 

Kärlek och Respekt / Denice Sölvgren Lundahl



 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards