Niican

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Denice Lundahl - 31 januari 2014 12:40

Och vrida på det.

Man kan även se det på olika sätt.

Och egentligen är det väl ingen som vet vad som riktigt är rätt.

Ibland finns det inga enkla svar.

Inget som visar direkt.

Men när man väl har sett kanske man finner svaret eller lösningen ganska lätt.

Och då kanske det hela bara kommer att kännas rätt. . . .



Fredag idag, wihoo ;)
Blev en kort arbetsvecka då jag varit sjuk måndag,tisdag.

Men blir/blev ändå långa arbetsdagar.
Från 7.30-17 igår och från 8-17 idag så..

Men det är bara att gilla läget ;)

Det är trots allt helg ändå så då får jag vila.

Eller ?

Imorgon blir det fäst med dom bästa, hoppas att det blir riktigt lyckat.

Känns som det var en evighet sist (Det var det nog också)

Haha så vi får väl se hur lördagen slutar, haha :)

Men men för övrigt har jag skaffat mig ett nytt dealerjobb.

Det är jag väldigt glad för :)

Och det verkar vara SÅ mycket bättre än mitt gamla ( Om man får säga så )

Ska inte gå in på detaljer men min chef verkar vara riktigt bra ;)

Så jag är glad i alla fall.

Dags för mig att jobba lite om helgerna igen, gud vad skönt.
Blir tokig av att ha varje helg ledig :p

Haha..


Nej nu ska jag inte tråka ut er mer.

Ha en trevlig helg  mina vänner och ovänner :)


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards