Niican

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Denice Lundahl - 17 januari 2014 06:54

Att vi eller jag börjar komma upp i ålder nu.

Vänner förlovar sig, skaffar barn osv.

Det känns underbart :)

Samtidigt som jag får ångest.

Jag vet att jag är knäpp men jag har en så fruktansvärd åldernoja och egentligen vet jag inte riktigt varför.

Jag fyller 25 i år ( jag vet, det är ingen ålder ) men jag får panik.

5 år kvar till 30 och det finns saker jag önska att jag redan hade gjort nu.

Men man kan inte skynda på saker som ska komma av sig själv.

Man kan inte styra sitt liv på alla plan hur mycket jag än vill det.

Allting kommer med tiden, om det är meningen så händer det.

Jag vill heller inte stressa med saker och ting utan att tänka efter först.

Känna att det är det jag vill och är redo att ta stora steg i livet.

Samtidigt som jag känner mig så stressad över åldern.

Men jag försöker släppa det.

Jag glädjas av andra istället och får njuta av deras tur och lycka :)

 

 

Jag tror att Therese fick sin bebis igår :)

Det känns så overkligt att Therese nu är mamma trots att man vetat att hon ska bli det jätte länge.

Men jag är såå glad för hennes skull :)

Jag hoppas att allt har gått bra.

Och stort Grattis till er lilla prinsessa :)

Önskar er all lycka i framtiden :) 

 

 

För övrigt är det FREEEEEEEDAG , det gillar jag ;)

Idag måste ni hålla tummarna för mig !

Jag döööör om det inte går bra idag :)

Kort arbetsdag idag, skönt.

Är så jävla trött.

Måste sluta vakna på nätterna, det är så drygt !

Men men nu ska jag fixa resten sen bege mig till mitt jobb och mina älskade barn :)



Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards