Niican

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Denice Lundahl - 20 januari 2014 20:39

Svårt för att inte lägga mig i när folk i min närhet gör val som kanske inte alltid är dom smartaste valen.

När folk lever i en liten fantasivärld där allting löser sig.

Det gör inte det, allting löser inte sig.

Inte när du orsakar dina problem själv.

Och det ENDAST är DU som kan se till så att det löser sig !

Det är en sak som alla inte förstår, tyvärr.

Men till skillnad från förr så försöker jag verkligen att hålla mig och inte säga för mycket.

Då det inte alltid är så uppskattat plus att jag mår bara sämre av att höra saker som drabbar någon på ett dåligt sätt och veta att jag inte kan göra något åt det tyvärr.

Så jag försöker att bara sköta mitt istället :)

 

 

Men men i fredags hade jag fredagsmys med två underbaringar :)

Jag passade ett syskonpar.

Pratade lite med S innan dom gick och hon hade köpt pan pizzor (ifall jag blev hungrig), läsk, dippa och chips till mig.

Och jag fick ta vad jag ville.

Så jädra snällt av dom :)

När dom hade gått, la vi pussel och titta lite på film sen var det dags för dom att sova .

Skönt för dom , tråkigt för mig.

Haha för det innebar att jag inte hade två godingar som roa mig längre utan tvn fick göra det :)

23.00 kom föräldrarna hem och jag fastna med S i 1,5 h.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord, super trevligt :)

00.30 begav jag mig äntligen mot bilen, letar i fickan efter nyckeln och hittar inte den.

Får panik, ringer S och frågar om dom sett den.

Går tillbaka igen, letar lite sen hittar jag den i ett hål i jackan.

TACK GODE GUD för att jag INTE hade tappat dom :)

Så var hemma vid 01.00 , underbar fredag :)


I lördags blev det också mys :)

Jag och mamma åt räkmackor och såg på film.

Längesen sist så det var super mysigt :)

Även om jag är 24 år gammal så gillar jag att krypa ner under ett täcke/filt i mammas soffa och lägga mitt huvud i hennes knä :)

Lika mysigt då som nu :)

Det blir jag nog aldrig för gammal för , haha :)

 

Söndag var det tvättdag, min älskling städa lägenheten och det blev en lugn söndag :)

 

Måndag idag alltid lika kul med måndagar :)

Men det går så jävla snabbt så snart är helgen här igen.

Håller på att bli lite knäpp av att vara ledig VARJE helg.

Jag gillar inte det.

Jag blir rastlös, så ett extra jobb hade suttit riktigt fint nu ;)

 

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta på lite tv .

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards