Niican

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 2 augusti 2010 15:55

denna kommentaren "And then it's farewell to another one !" ?


Av Denice Lundahl - 2 augusti 2010 13:19

Med vad du nu än håller på med !

Varför, varför gör du såhär varje gång ?

Vad är det för fel på dig ?!

Åh alltid samma sak, varenda jävla gång.

Tur att jag är så bestämd för annars hade historian fortsatts att upprepas om och om och om igen.

Jag har verkligen ingen ork, lust eller vilja till det.

Och även om jag inte bryr mig så är jag en liten funderare och kan inte hjälpa att jag vill kunna förstå.

Jag vill förstå varför?

För just nu är det helt obegripligt.

Jag trodde att du vela ha det så som det är nu men när du pratar så låter det inte så.

Handlingarna säger en sak, orden säger en annan..

Gud vet vad som är sant, vad som är äkta och vad som bara är lögner.

Det enda jag vill, det är att förstå.

För hur jag än vänder och vrider på det så kan jag inte förstå...

Förstår inte hur man kan göra så och sen säga så.

Men vissa saker kanske man helt enkelt inte ska förstå, vad vet jag . . .

 

 

 

Jag tycker att det är kul att oavsett om man inte pratar varje dag eller ses varje dag så kan man ändå ha kvar kontakten.

Man kan ändå en dag, bara så träffas och umgås.

Man kan prata när man väl ses eller bara höra hur läget är nån gång ibland.

Kul att man inte tappar kontakten helt och föralltid.
Tycker det är hemskt när människor bara står och tittar på när ens vänskap rinner ut i sanden.

Som om den inte betydde nånting.

Du gjorde faktiskt det med oss, aldrig har jag sett dig anstränga dig.

Inte en enda gång, du bara lät den rinna ut.

Vi försökte ändå men nej...

Inte en liten ansträning ens.

Men ja, alla är vi olika.
Kanske betydde vi inte så mycket för dig trots allt.

 

 

Åh min nya craving är PUCKO !!

Haha helt sjukt, är något allvarligt fel på mig alltså.

När jag har mina cravings så tror folk alltid att jag är gravid.
Men nej det är bara jag som fastnar för saker och äter/dricker det alldeles för ofta och sen en dag så har jag fått nog och äter/dricker inte det mer.

Helt stört är det, jag kan gå över eld och vatten för att få det min kropp suktar efter.

Haha och gud vet vad som hänt denna sommaren men jag har bara 0,5 kg att gå upp sen väger jag 50 :)

Haha var tvungen att väga mig i förrgår då mina jobb byxor helt plötsligt sitter tight.

Så har väl gått upp kanske 2,5 kg.

Men inte konstigt..

Äter bara skräpmat, varje dag och INGEN träning på hela sommaren.

Får se vad som händer nu när fotbollen sätter igång igen :)

 

 

Nej nu ska jag göra något vettigt.
Ligger fortfarande kvar i sängen.

Sjukt lat..

Im ouuut / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards