Niican

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 13 augusti 2010 00:33

När man väljer / är tvungen att köra bil i detta vädret .

Väntade bara på att jag skulle köra av vägen alltså..

Körde typ i 70 hela vägen hem ifrån skurup.

Och inte nog med att det regnar som in i helvete.

Utan det åskar och blixtrar med :(

Kunde behövt ha dig här i min säng, så jag kunde krypit in i din famn och känt mig trygg :)

Fått lite värme och närhet utav dig ...

Åh det hade jag gillat :)

 

 

Och förresten har det kommit en ny funktion.

Till höger på min blogg står det "fråga mig"

Där kan man tydligen ställa en fråga som jag senare kan svara på.

Ungefär som en kommentar men kan nog svara direkt på frågan och behöver inte skriva ett inlägg om det.

Testa gärna ;)
Ifall ni har några frågor dock :)

 

 

Åh från det ena till det andra fyfan vad jag stör mig på mig själv.

Jag har börjat skriva med fuck you fingret när jag skriver med den högra handen.

Konstigt för jag gör inte det med den vänstra.

Och den är helt störd också för använder typ bara det fingret.

Men med vänstran så använder jag alla fingrar.

Jag är fan inte normal alltså.

Kämpar för vänja av mig det nu, haha :)

 

 

 

Bla bla bla bla bla så säger jag godnatt till att söta och rara  :)


Godnatt :)


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards