Niican

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 21 augusti 2010 10:22

Är när man är nervös.

Hatar den känslan.

Jag blir fruktansvärt nervös vid vissa tillfällen.

Och det känns så obehagligt inombords.

Jag kan till och med börja skaka.

Ibland känns det som hela min kropp ger upp och det enda jag kan känna är hur jag skakar.

Och så har jag en känsla inombords som är obeskrivlig men sjukt obehaglig

Som om jag inte har kontroll över min egen kropp.

Går inte att förklara men känslan är nästan hemsk alltså.

Och jag hatar den känslan för då blir jag så liten och osäker.

Vet varken in eller ut.

Ibland blir jag nervös när jag ska träffa någon som jag inte brukar träffa.

Eller någon som är speciell för mig.

Och då hatar jag att köra hela vägen dit för då känner jag såhär.

Då önskar jag att jag slapp köra hela vägen och bara kunde kliva innanför din/hennes/hans dörr.

För så fort jag gör det så släpper denna känslan.

Det är galet egentligen, ibland blir jag nervös för såna glyttiga saker och då blir jag bara irriterad på mig själv..

Fast krävs nog inte så mycket för att jag ska bli nervös och ibland förstår jag inte ens själv varför jag blir det.

Men men hatar den känslan i alla fall.

 

 

 


Nu blir det fotboll för hela slanten :) Mindre än 5 timmars sömn och ont i knäet men nu jävlar ska här krigas ;)

90 minuter där endast bollen, planen och 21 andra spelare existerar, åh jag älskar fotboll :)

 

  

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards