Niican

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 7 augusti 2010 16:08

Mina syskon :)
Nattie, Dennis, Zeb, Elias och Kevin :)

Nattie och jag har växt upp ihop och har inte så stor ålderskillnad så vi står varandra väldigt nära.

Dennis och Zeb försöker jag träffa så ofta som jag bara kan.

Tyvärr blir det inte lika ofta som man hade velat.

Men när jag kommer dit får jag ändå alltid massa kramar och dom nästan slåss om vem som ska sitta närmst mig.

Så det känns underbart att vara omtyckt trots att man inte är där alltid och hela tiden.

Elias och Kevin träffar jag ganska ofta.

Och när dom är så små så går tiden så fort så man missar så mycket om man inte träffar dom relativt ofta.

Elias och Kevin är fortfarande så pass små men jag hoppas att jag är omtyckt av dom med :)
Trots att Elias slår på mig när jag är hos dom, haha.

Fast oavsett så önskar jag ändå att jag kunde träffa samtliga av mina syskon mer än vad jag gör.

Jag älskar att spendera tid med dom, göra saker med dom osv :)
Och många ggr sitter jag hemma och tänker "åh om dom hade bott här hade dom kunnat följa med mig dit och hit " osv osv..

Jag hade kunnat göra mer med dom och vara mer med dom.

Så det är lite synd faktiskt..

Men jag älskar dom ändå och gör mitt bästa för att få vara med dom så mycket som möjligt :)

 

Jag var hos både pappa och pappa igår :)
Det var trevligt :)
Jag gick en runda med Minna och Kevin.

Lekte lite på lekplatsen och sen köpte vi glass :)

Kevin var överlycklig när han skulle gå upp för trappan till rutschkanan .

Mitt hjärta smälter när han ler och skrattar alltså :)
Jag kan inte annat än känna välbehag och mitt kalla hjärta blir alldeles varmt .

Jag undrar hur lycklig jag kommer bli när det är mitt egna lilla mirakel som jag får uppleva dessa och liknande saker med.

En dag får jag veta , en vacker dag :)

Men men sen åt jag hos pappa och Elisabeth.

Glömde logga ut från face så Elisabeth levde loppan på min sida, haha tokig är du :)

Sen körde jag hem till pappa och Sandra.

Dennis var hos sin mamma så fick bara träffa Zeb tyvärr..
Men han var så söt när han sprang in vid jämna mellanrum och gav mig lite kramar :)

Haha annars satt jag bara och prata om allt möjligt med Sandra och pappa :)
Så det var också trevligt :)

Långt om länge körde jag hem och sen blev det film, en snabbträff och lite wii ;)

Nice faktiskt :)

Så det var min fredagskväll det.

Idag mår jag lite sådär, blivit lite förkyld.

Men men bara att tagga inför lördagskvällen nu ;)

 

 

 

Haha by the way är jag och Lejluuush nog ganska överens om att det inte ska ätas bk dagen efter fest längre !

Haha min mat la sig som en klump i magen och Lejlas kom inte ens så långt.

Och så kommer bilden , bara för din skull mitt nr.1 fan ;)

 

  

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards