Niican

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 9 augusti 2010 13:37

Jaa så irriterad har jag inte varit på länge !

8 imorse, märk väl 8 så vaknar jag av att någon i huset borrar !!!

Skojar dessa personer med mig ?!

Ja okej att vissa inte har semester längre och jobbar.

Men tänk på oss som har semester eller dom som jobbar natt !

Seriöst var jag så nära på att gå upp, ringa på och ge dom en jävel !

För jag var så sjukt trött :(

Och jag är väldigt känslig för ljud när jag ska sova.

Så mellan gångerna dom borra försökte jag förgäves somna om.

Men vafan varje gång dom börja borra igen så var det kört :(

Det kröp i hela kroppen på mig så arg jag var !

Ibland undrar jag hur man tänker när man börjar med något sånt klockan 8 på morgonen .

Åhhh jag är tröttis :(

 



You’re a lovekiller,
You’re a murderer.

 

You’re a cold blooded murderer
Baby never did I think you could,
Be such a cold blooded murderer
You’re a lovekiller you’re a murderer . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards