Niican

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 11 augusti 2010 14:45

Jag vet inte riktigt men är inte utkicksplatsen lite överskattad ?

Vi prata om det igår när vi var där en liten stund.

Egentligen är det inget speciellt.

Folk får det att låta så mysigt att gå dit med sin pojkvän osv.

Och klart det är mysigt att promenera vid vattnet men det kan man lika bra göra vid stranden.

Utskickten är ju egentligen inget speciellt.

Enligt min eller vår mening i alla fall :)

 

Vi gick också där för inte så längesen, hand i hand och mös.

Själva situationen är mys men det beror ju inte på platsen..

Hade varit lite mys någon annanstans ju.

Fast det kanske bara är jag.

Allting ser alltid så mys ut på filmer och i fantasin men i verkligheten är det inte alls samma sak.

Tycker inte jag i alla fall.

Men jag älskar att promenera, på stranden , i skogen osv :)
Det är nog min grej.

 

 

Jag vet inte längre vad jag ska göra, hur jag ska tolka saker och ting.

Vet inte om ord är mer än ord.

Vet inte om handlingarna längre har någon betydelse.

Det värsta jag vet är när jag tänker,funderar och analyserar utan att komma fram till något vettigt svar.

Något säger en sak, något annat säget en annan sak.

Åh kan bli tokig på det !

Jag vill bara veta, ha konkreta svar.

Att handlingar och ord inte är emotsägande.

Men det är helt enkelt inte så enkelt, tyvärr...

 

 

Åh jag saknar mina barn :(
Tror inte det dyker upp något nytt vikariat än för min del eftersom dom inte hört av sig än.

Tråkigt men sant..

Men funderar på gå dit nu nån gång i dagarna och hälsa på mina små liv och mina underbara arbetskamrater :)

Barnen är nog för små för komma ihåg mig och uppskatta mitt besök men jag tror att två av fröknarna i alla fall kommer bli glada av att se mig igen :)

 

 

 

I'm so tired of being here, suppressed by all my childish fears
And if you have to leave, I wish that you would just leave
Your presence still lingers here and it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase .

When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards