Niican

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 8 augusti 2010 12:16

Fick en kommentar av en tjej. Vet inte från vem den är eftersom personen skrivit "tjej" bara.

Men jätte kul att folk kommenterar :)

Man vet ju egentligen inte riktigt vem som läser ens blogg, man vet inte vad folk som läser den tycker och tänker om den osv.

Jag har svårt att fastna för bloggar om man inte skriver på ett fängslande sätt.

Och vissa bloggar är bara jobbiga att läsa.

Men men tillbaka till din kommentar.

"Hejsan, härlig blogg! Har en fråga bara hur kan du ha två pappor? By the way roligt du har i livet. Puss"


Tack så mycket.

Jo det är såhär att jag har en biologisk pappa och en låtsas pappa.
Min låtsas pappa har bott hos oss sen jag var 3 år gammal så därför jag kallar honom för pappa.

Han var där för mig varje dag medans jag växte upp.

Och jag har bara i perioder varit hos min biologiska pappa varannan helg.

Så därav har jag två pappor :)

Var det svaret tillräckligt på din fråga ? :)

 


Ni får gärna fortsätta att kommentera :)

Undrar ni något kan ni bara fråga..

Vill ni att jag ska blogga om något speciellt så säg till.

Vill ni att jag ska bättra på något så säg det :)
Haha kul att höra vad ni tycker osv :)

 




Systers älsklingar :)   

      

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards