Niican

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 12 augusti 2010 17:53

monster, Beautiful monster :)

 

 

Sitter just nu i skurup, hemma hos pappa & Elisabeth :)
Väntar på att dom ska bli klara så vi kan hämta Kevin & jag kan gå en runda med honom.

Haha enda motionen jag får nu förtiden.

Kan behövas i med att vi spelar första serien matchen imorgon, sick säger jag bara.

Jag kommer aldrig palla trycket .

Säger bara "hej träningsvärken " :)

 

 

Ska bli skönt att röra lite på sig TROTS att jag sovit lite & festa igår :)

Förresten gick jag till Mariehage idag.

Sjukt vad jag saknar att jobba med mina barn.

FAST dom flesta hade fortfarande semester så jag måste gå dit en dag i nästa vecka också, haha fast det gillar jag :)

Fick träffa dom nya barnen idag plus kanske 4-5 av mina gamla .

Och så fick jag träffa mina underbara arbetskamrater :)

Jag vill verkligen verkligen komma tillbaka.

Jag saknar dom jätte mycket.

Och både två var på mig att gå ner till vår chef och verkligen visa att jag är tillgänglig.

Så tror det är ganska ömsesidigt :)

Känns jätte bra faktiskt.

Känner mig verkligen omtyckt där & jag är glad att trots att jag saknar utbildning så har mitt arbete ändå uppskattats.

Jaa kanske dags att utbilda sig så jag får jobba med barnen på heltid.

Jag vet inte, vet bara att jag saknar mina barn & vill jobba med dom.

Jag håller tummarna & hoppas på det bästa nu :)

 

 

Festen igår, vet inte vad jag ska säga.

Nu förtiden gör vi sakerna på baren ;)

Haha vi är galna men vissa är fan värre.

Om man visar både rumpa & bröst för hela utestället då är man nog lite FÖR galen.

Stackars flicka kommer vakna med ångest idag..

Förresten har jag kommit på att folk ute har blivit mycket trevligare.

Tjejer brukar alltid kolla snett på en och aldrig vara vänliga.

Men nu förtiden ler dom, är förstående om man råkar snudda vid dom & kan till & med säga något vänligt ord.

Det gillar vi, kanske finns det hopp om mänskligheten trots allt :)

 

 

 

Nej nu ska jag låta Elisabeth komma till datorn & hoppas på att dom är klara snart :)

 

Im ouuuuuut/ Denice

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards