Niican

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 26 augusti 2010 10:24

Yes tisdagskvällen blev verkligen lyckad.

Trots att jag sovit så lite dom senaste dagarna och jobbade från 7-30-15 så var jag ändå på topp :)
Och kul hade vi, förfesten bestod av väldigt mycket skratt.

Men så fick vi ju inte skratta och då blev det hela mycket roligare , haha :)

Sen drog vi ut till båten, mycket folk som fan men det var kul :)

Kunde varit utan en sak under kvällens gång men det är bara att vänja sig.

Tror nämnligen att det lär inträffa igen och flera ggr om, tyvärr.

Men min energi dog där och jag kriga lite till sen fick det vara nog :)

Men trots detta somna vi säkert inte förrän vid 5-6 nån gång och klockan halv 9 börja jag jobba :)
Så jag fick ungefär 2 timmars sömn och sen kriga jag 8 timmar med mina älskade änglar på dagis :)

Åh fått jobba där både tisdag och onsdag , jag ÄLSKAR att vara där.

Jag kände inte ens av att jag var trött igår för jag var så glad av att vara där :)

Mina älskade barn har inte glömt mig och min svans är tillbaka :)
Hon hitta mig direkt när jag kom tillbaka, hon är återigen troget vid min sida och blir ledsen när jag går ifrån henne.

Helst av allt ska hon sitta hos mig alltid eller så ska jag bära henne hela tiden .

Åh mina barn, dom förgyller min vardag :)

Önskar jag hade fått komma tillbaka ..

 

 

Åh jag måste ju bara berätta att jag har fått lägenhet :) :) :)
Äntligen , min alldeles egna :)

Det gillar vi verkligen..

Fast lite små orolig är jag för nu måste jag börja göra allt själv.

Nu måste jag bli vuxen och göra allt som det innebär..

Städa,tvätta,laga mat osv.

Och det vet vi alla att jag inte har någon erfarenhet av.

Eftersom min mamma gör ALLT till mig.

Och nu måste jag platta mitt hår själv efter jag duschat, det är nog det som blir mest jobbigt haha :)

Nej det ska nog gå hur bra som helst.

Tror jag kommer trivas som fisken i vattnet :)

Åh jag längtar.

Snart måste möbler inskaffas och allt annat som jag behöver.

Åh jag längtar efter att få fixa och dona i mitt egna lilla hem :)

Haha kommer bli super :)

 

 

 

Nej nu ska jag fixa mig och bege mig ut på dagens äventyr :)

Im out / Denice

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards