Niican

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Denice Lundahl - 5 augusti 2010 14:17

För stort för att prata om.

Något som man egentligen bara vill skrika ut och låta hela världen veta.

Men istället så måste man bära det inom sig.

Inget säga men ändå bubblar det inom en.

Åh jag är glad :)

 

 

Jag tror vi har blivit tokiga.
Först titta vi på paranormal activity.

Rädda som få sen kör vi fanimej ut i skogen typ vid tre på natten och ska gå en runda.

Mm lyckat ;)
Jag höll på att dö av rädsla.

HAHA jag hade linda i ena armen och Calipoo i andra.

Göran var en sann krigare, han gick först och varje gång vi hörde ett ljud så blev vi helt nojiga .

Haha fattar inte varför man utstätter sig själv för något sånt..

Men kul hade vi , haha :)
Och Calipoo var sjukt sexig i min rosa jacka och Göran var så snygg i min andra jacka som var alldeles för liten :)

Ska ge er lite bilder sen :)

 

 

Hmm annars var det fest tisdag och onsdag :)
Jag hade kul i alla fall.

Haha lejluuush var med och festa igår.

Det gilla vi ;)

Vi körde efterfest hos Göran och det flippa ut.

HAHA klädespoker som slutade med att killarna hade tjejkläder på sig och sen blev jag määstare på FIFA ;)

Sjukt kul förutom när jag blev sur för dom var för tröga för fatta vad jag mena !

Haha men det hör till ;)

 

 

Hatar folk som ljuger och inte vågar stå för saker och ting.
Jag trodde att du efter all den här skiten hade lärt dig den delen.

Men nej, jag tror aldrig att du kommer förändras.

Du kommer alltid vara du... tyvärr..

 

 

Neej nu ska jag väl göra något vettigt av min dag :)

Måste hämta min bil också, hatar det !
Hatar att köra till festen, ställa bilen där och sen nästa dag fixa mig dit och hämta hem den igen.

Men är alldeles för lat att ta mig till festen på annat sätt.

Så då blir det så tyvärr.

Men men ordnar sig ;)

 

 

Im ouuuuut /Denice

 

 

  

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards