Niican

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Denice Lundahl - 2 januari 2011 12:52

2010 har väl varit relativt bra år.

Jag har förlorat någon och funnit någon annan.

Jag har gjort saker som jag borde / inte borde.

Jag har tagit steget och flyttat hemifrån :)

Ja jag har gjort en hel del, full gång som vanligt ;)



2011 har börjat helt fantastiskt :)

2 dagar in och vi har redan syndat på alla möjliga sätt.

HAHA we are crazy but you like it ;)

Åhh jag får nog äntligen bilen som jag länge haft i min tankar, wiihooo ;)
Dags att byta bort gamla bettan.

Nytt år, nya möjligheter.

 Ut med det gamla och in med det nya ;)

Haha nu får vi hoppas på ett helt fantastiskt år med många nya galenskaper.

Och kanske lite mer sömn.

Sovit kanske 7 timmar på två dagar.

Så har en del att ta igen , haha ;)

Men vi får helt enkelt hoppas på det bäääästa .


Vill tacka alla mina fantastiska vänner och ALLA andra som var delaktiga i nyårsfirandet :)

Dag som natt ;)



Svar på kommentaren : Kan du leta upp var jag skrivit att jag ska dricka ?
Bara intressant att veta vart du fått det ifrån :)




Jag avslutar med att säga Kokobom smurf smurf ;)




Im ouuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl 




  

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards