Niican

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Denice Lundahl - 22 januari 2011 16:05

Detta året börjar bra :)
Har mycket att se framemot nu .

Mest av allt bebisen som är beräknad till den 17 April.

Även resan som är bokad :)

Och årets första dagar kan man ju faktiskt inte klaga på :)

Haha än så länge gillar jag detta året.

Men ska inte säga för mycket för saker och ting vänder på 2 sekunder.

Så får hoppas på det bästa helt enkelt :)

Man känner sig mer peppad till att jobba och slita nu när man har så mycket bra ting att se framemot :)

Om ingen annan gör det så belönar vi i alla fall oss själva efter allt slit, haha.

Eftersom det gått väldigt bra på blackjacken och jag avsluta året med att hamna 2:a på listan så känns det nu som att min tur där har vänt.

Så jag hoppas verkligen att den vänder tillbaka igen :)

Men även där hoppas vi på det bäästa.



Ikväll blir det skurup, fira pappa som fyllde 40 år i veckan.

Och sen bär det av mot ystad för att ännu en gång kriga och jobba natten :)



Im ouuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards