Niican

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Denice Lundahl - 16 januari 2011 17:32

Dagarna går snabbt, veckorna går snabbt , månaderna går snabbt.

Tiden bara flyger iväg..

Jag hinner inte med.

Jag vill stanna upp för ett slag, slå ifrån tiden och bara vara.

Om så bara för ett litet slag.

Så man hinner andas, se sig omkring, och fånga alla intryck.

Ta vara på vissa underbara tillfällen och hinna känna efter hur och vad man känner.

Men tiden stannar inte för mig.

Den bara rusar iväg och jag hinner knappt smälta allt som händer och sker.

Jag vet inte längre vilken dag det är eller vilket datum.

För mig gör det detsamma.

Jag vet när söndagen är kommen för det är min ENDA lediga dag på HELA veckan.

Jag har nu jobbat väldigt intensivt i snart 3 månader och kommer bli samma sak i 2 månader till.

OM inte värre.

Men jag ska kriga.

Jag ska ta mig igenom dessa månader och sen ska jag unna mig själv något välbehövt och njuta av lite ledig tid :)

 

 

För övrigt har jag jobbat i helgen.

Kollade på cup i skurup idag.

Jag säger inget så har jag inget sagt ;)

Haha sen åkte vi en snabbis in till pappa.

Pussa på mina små älsklingar eller ja mest Kevin för Elias är inte jätte glad för att pussas :)

Nu är jag äntligen hemma.

Meningen är att jag ska städa men jag fastna här.

Får väl sätta fart :)

 

 

Förresten kunde jag i fredags känna bebisen, sjukt underbar känsla :)

Jag njöt till tusen :)


 

Im ouuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards