Niican

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Denice Lundahl - 23 januari 2011 22:33

Jag kan snart inte hålla emot.

Längtan är för stor och dragningskraften för stark.

Trots att det är omöjligt.

Jag skrattar åt mig själv när jag drömmer mig bort.

När jag fantiserar om något som aldrig kommer ske.

Det finns inte en chans i världen och det vet jag om.

Men varför har detta lilla hopp byggts upp inom mig ?

Varför existerar denna lilla fantasin , denna lilla drömmen som verkar vara något helt underbart.

Jag försöker slå bort den, komma på andra tankar, ignorera den.

Ja jag har gjort allt i stort sätt ändå finns det kvar.

Jag står snart inte ut, jag klarar inte det längre...

Jag vill men jag kan inte . . .

 

 

 

 

 

 

 

Jag vill ha dina läppar mot mina och dina händer liggandes nätt mot min kropp.

Jag vill känna ditt hjärta slå och höra dina andetag.

Jag vill blunda och andas in din underbara doft.

Jag vill ha dig nära, alldeles tätt intill.

Om inte för evigt så i alla fall för en kort stund.

Av Denice Lundahl - 23 januari 2011 17:20

Igår körde jag ner till pappa för att fira hans 40 års dag :)
Mycket mycket trevligt .

Tackar pappa och Sandra för en trevlig kväll.

Pappa värmde mitt svarta hjärta när han sa att han var stolt över mig som jobba så mycket.

Tack så mycket.

Är skönt att få beröm ibland och att folk uppmärksammar att man jobbar 24/7 typ :)

Natten på jobb var helt okej, lite trött var jag faktiskt men gick bra ändå :)

Vaknade tio imorse och både Kevin och Elias sov :(

Så gick ner och prata lite med pappa tills vi kunde höra ljud ifrån Kevin på ovanvåningen.

Sen blev det lite mys innan frukost :)
Elias mös faktiskt med mig, ovanligt nog.

Åh vad jag älskar dessa små liv :)

Tackar pappa och Elisabeth för jag än en gång fick spendera natten där hemma :)


Nu har vi en ny vecka att se framemot.

Händer mycket denna veckan och nästa söndag åker vi upp till falkenberg på personalfest :)

Sover över och kommer hem på måndag igen, wihoo ;)

Jag får en extra ledig dag, det är nog det bästa med personalfesten.

Haha nej men aldrig varit med på Cherrys personalfester förr så det ska bli kul :)



Men men är helt slut nu :(
Blir en mys kväll framför tv:n :)

Det gillar vi...




Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards