Niican

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Denice Lundahl - 27 januari 2011 21:00

Om dig ;)

Varje dag och varje natt.
I mina tankar och i mina drömmar.

Så säg mig nu, fantiserar du ?

 

 

Jaa jag som trodde jag skulle få en extra dag att vila upp mig på och det får jag förvisso men sen samtidigt har jag tackat JA till två extra tider på Maxi :)
Så två helger i Februari blir riktigt tunga.

Men det ska jag nog klara av ;)
Det är bara att kriga.

 

 

Men men får övrigt taggar vi till söndag ;)

Haha ska bli kul faktiskt :)

 

 

Idag kriga vi Ikea och jag måste tacka både Sandra och Jenni för detta :)
Jag fick några fina saker med mig hem som jag tackar Sandra för .

Och jag har numera ett par jätte fina gardiner upphängda, äntligen :)

Haha det har jag båda att tacka för :)

Nu har jag bockat av lite av listan och kommer fortsätta på den vägen.
Så det kan bli klart snart :)

Men man får ta lite i taget och så måste jag ju ha hjälp av andra.

Det förhalar också det hela faktiskt.

Men men det kommer bli bra när det blir klart :)

Är ju ändå aldrig hemma eftersom jag jobbar på fullt.

Men men det varar inte så länge till och så har jag mer tid att pyssla med lägenheten sen :)

 

 

 

Jag älskar mina gullungar så mycket <3

 

  

     

   

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards