Niican

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Denice Lundahl - 29 januari 2011 10:33

Think That I Might Go ?
Did You Never Think I Might Not Take It Anymore ?
I Can't Wait No More  . . .

 

 

Förr tyckte jag det var gulligt, jag såg det som ett tecken.

Jag blev glad och hoppet kom tillbaka.

Tankarna börja snurra runt igen och drömmarna var återigen tillbaka.

Men nu ?

Nu blir jag bara irriterad.

Det kryper i hela kroppen så arg jag blir.

Hur kan man vara så falsk ?
Hur kan man säga massa saker, påstå en hel del och nästan anklaga för det inte är som man vill?

Samtidigt som man lever sitt liv ihop med någon annan.

Hur kan man vara tillsammans med någon och säga saker som man inte borde till någon annan ?
Kommer aldrig förstå det.

Men det spelar ingen roll längre.

Jag ser det som tomma ord för det existerar inte längre i min värld.

Jag tog steget ut 0ch nu är det försent. . .

 


Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut
Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara,

Jag gav upp för länge sen  . . .

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards