Niican

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Denice Lundahl - 17 januari 2011 18:42

Är det viktklass och åldersgräns på busungarna ;)

 

 

Mogna BÄÄÄ är fortfarande a big NO NO !

Oavsett vad du säger Tusche Lusche.

Det kan ha skett ett omedvetet misstag.
Eller misstag och misstag , bra saker är inga misstag MEN omedvetet var det i alla fall ! :)

Kanske ska kalla det för ett undantag istället.

MEN märk väl att det fortfarande var OMEDVETET !

Haha så sluta plåga mig Luusche.
Jag tänker redan på det dag som natt, natt som dag...

HAHA neeej nu jävlas jag bara :)

Lite ångest kanske jag har, haha.

Fan vad jag är dum alltså.

Asche Basche som min före detta SMO bruka säga.

Henne hade jag behövt just nu.

Henne hade jag kunnat dela detta med utan att bli dömd.

Någon som hade varit lika galen som mig och gillat det lika mycket som jag.

Hahaha det var tider förr, när vi dagen efter en fest satt och prata över pannkakor.

Då vi skratta till tusen och levde oss tillbaka till gårdagen :)

Jag saknar min Smo, mitt egna lilla minustecken :(

Men men life is a bitch and then you die, som Bebis brukar säga :)

Hahaha åh vad jag älskar mina underbara vänner, hoppas ni alla vet det :)

 

 

Åh så mycket jag tycker om mina små änglar på dagis.

Man får massor av kärlek varje dag :)

Det är så sjukt underbart.

Min svans som vi brukar kalla henne.

Om man frågar henne vems hennes favorit är så säger hon NIC :)
Och frågar man då vem NICS favorit är så svarar hon med sitt eget namn.

Åh min underbara flicka :)

Och alla mina nya barn är också helt fantastiska.

Ja jag älskar att spendera varje dag med dessa små liv :)

 

 

Och mina underbara kollegor..

Haha en av dem var lite smått galen idag när hon drog ut min tröja och titta på mina boppar.

Så säger hon : Ja men dem syntes ju.

Haha klockren kommentar.

Och strax efter: Jag tycker dem har blivit större.

HAHA du gulliga människa :)

Hon gav mig även komplimanger idag om hur snygg jag var :)

Tack min älskade älskade arbetskamrat :)

 

Åh idag har jag känt den lilla söööta bebisen igen :)
Tror jag kommer känna det ganska ofta nu förtiden :)

 

 

Im ouuuuuuuut / Denice Lundahl Sölvgren

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards