Niican

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Denice Lundahl - 1 maj 2011 22:02

Nej kanske inte.

Kanske kan det lösas på ett annat sätt.

På ett sätt som gynnar båda parter.

Jag kan ju hoppas på det.

Vi får se helt enkelt :)



Hmm känns som att jag bara ätit,sovit och jobbat denna helgen.

Det har jag i princip också .

Fast i fredags när jag sluta på jobb körde vi och tvätta min fina bil :)
Och sen handlade vi hem lite mat för vi har nu bestämt oss för att vi ska börja laga mat :)
Det orka vi dock inte fredags efter alla turer så vi köpte mat.

Haha :)

Sen var det dags för jobb igen.

Och i Lördags jobba jag bara.

Hann inget annat.

Slutade 19.00 på Maxi och började 23.00 igen på slagt.

Mådde så dåligt så det var tungt att kriga den natten.

Inte nog med det utan jag trodde vi skulle stänga 03.00 men ICKE vi stängde 04.00 :)
Fantastiskt...

Sen dröjde det ytterliggare 1,5 timme innan vi äntligen fick lämna stället.

Haha men vi hade ganska kul mellan 04.00-04.30 då jag var helt uppe i varv och bara glyttade mig :)

Haha ibland är jag störd.

Men ett samtal väntade med en helt underbar person så jag hade något att se framemot :)

Efter 1,5 timmes prat så gick jag äntligen och la mig.

Haha och idag blev jag väckt av Bebis klockan två och sen blev det massa mys med mina fina vänner :)
Så denna söndag har varit helt fantastisk :)

Förutom min röst, låter som att jag är i målbrottet.

Haha :)



Kommande vecka blir tung som fan.

Jobbar till 16 imorgon och sen har vi APT mellan 18-20.

På tisdag slutar jag egentligen 17, måste försöka komma ifrån lite tidigare för vi har kassamöte på Maxi klockan 17.

Och onsdag jobbar jag alltid till 18 om inte lite över.

Så blir 3 tunga dagar nu plus haft en tung helg.
Det enda jag hoppas på just nu är att jag INTE blir sjuk.

För känns precis som att jag kommer få feber och det vill jag verkligen inte ha nu.

Och om inte annat så efter jag krigat dessa tunga dagar så har jag en helt ledig helg att se framemot :)
Helt underbart, wihooo :)



Helt jävla ointressant inlägg faktiskt.

Men det får ni leva med :) 



Im ouuuuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards