Niican

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Denice Lundahl - 4 maj 2011 08:16

Säga det .

Jag tänker inte säga det.

Jag vill inte säga .

Om jag lägger orden i min mun och låter dem höras av någon annan då är det försent.

Därför säger jag inget men innerst inne vet jag.

Jag kan inte längre förneka det.

Och det är jobbigt nog.

Men nu är det försent.

Och jag gillar det samtidigt som jag hatar det.

Det är något bra samtidigt som det är något dåligt.

Ah det jobbigt samtidigt som det är helt underbart .

Men nu finns det inget annat att göra än vänta och se...

Tiden får avgöra :)



Bebis var så söt för två veckor sen när vi umgicks.

Så tvätta jag bort mitt smink för att sminka om mig igen.

Så sa han : Du ser helt annorlunda ut utan smink.

Måste bara informera er om att jag inte har så mycket smink i vanliga fall.

Jag har typ mascara, eyeliner och ögonskugga.

Så jag är inte översminkad som alla små flickor :)

Men i alla fall så blev jag lite så : Nej gör jag inte alls.

Så sa bebis : Jo det gör du men du är mycket finare utan smink.

Naaw min lilla Bebis du är så sööööt :)
Och jag vet tillskillnad från andra lögnaktiga killar att bebis mena det han sa.

Haha :)
Så det värmde mitt lilla svarta hjärta faktiskt.

Det är ju faktiskt så att dem personer som ligger närmst ens hjärta är också dem man bryr sig mest om.

Vad dem tycker och tänker osv.

Så det betyder så mycket mer när tex Bebis säger en sån här sak än om en kille jag träffat 1 gång säger det :)

Mina vänner är helt enkelt underbara. Och jag hade inte klarat mig utan er :)
Ni är bääääst och jag älskar er <3 



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards