Niican

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Denice Lundahl - 5 maj 2011 06:56

Som älskat nån förut ?



Det känns som om det vore en evighet sen.

Jag har saknat, jag har längtat och jag har tänkt massor.

Jag har gått och väntat och väntat.

Och nu är det bara 1 dag kvar :)
Sen åker vi upp till gbg och jag får spendera en hel helg med dig :)
Det är fantastiskt :)



Har fått en perfekt start på dagen dem senaste 2 dagarna :)
Idag får jag klara mig utan :(

Men men det går nog bra ändå...

Idag ska det fixas lite och sen blir det bio med Luuush :)
Det är nästan ett måste att se Fast and Furious.

Haha sen ska det väl fortsätta packas lite efter det för vi åker ju direkt efter jag jobbat imorgon :)

Så allt måste bli klart idag.

Men det ska nog gå bra :)



Igår fick jag mysa med min lilla prinsessa :)
Hon var inte alls glad medans Nattie färga mitt hår.

Men sen blev hon nöjd igen så fort mamma eller moster tog upp henne :)
Hon är så sööööt det lilla livet :)

Finns inget bättre än att ha det lilla livet i famnen och bara mysa :)

Åh jag älskar det verkligen :)




Söööötaste flickan som finns :) <3

     


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards