Niican

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Denice Lundahl - 10 maj 2011 07:59

Kommer du se det mer och mer.

Din syn kommer bli klarare och bilden kommer bli mycket tydligare.

Du kommer snart förstå och inse att det måste ske en förändring.

Men det är bara du som kan göra det och frågan är om du är stark nog?

Tiden får helt enkelt avgöra ...



Så får det ena till det andra så var vi ju i gbg över helgen.

Helt underbart med en ledig helg :)

Bara att vänja mig för såhär det kommer bli i fortsättningen :)
Varannan helg helt ledig, jag är dock inte van vid detta och kan inte sluta undra vad fan jag ska göra med all ledig tid.

Haha i alla fall kom vi upp vid halv 8 på fredagen efter en lång bilfärd.

Med mycket skratt och massa trams.

Haha jag roa nog alla i kön :)

" Övergångsställe för tåg och Apelsins " måste vara något av det vi skratta mest åt. 

Men man kan bara tycka det är roligt om man var där dock:)

Men men blev en lugn fredag.

Lördagen stack vi till Liseberg, det var varmt och skönt :)

Haha och så kriga vi där några timmar.

Jag mådde dock illa typ hela dagen, sjukt konstigt.

Men men det är inget ovanligt med mig :)

På kvällen blev det grillning + fest ..

Och i söndags åkte vi hem :(

Helgen gick så jävla snabbt men så är det alltid när man har en ledig helg.

Och det sjukaste är att när man längtar efter något SÅ länge så tar det 2 sek sen är det över.

Men men vi hade en bra helg i alla fall och det är väl huvudsaken :)




Kom precis på att jag måste blogga om det men jag tar det sen.

För lite tid och så vill jag inte blanda in det här..



Förresten måste jag tacka min underbara Lush igen som kriga med min tvätt i fredags innan vi åkte till gbg.

Du gör så mycket för mig gumman.

Saker du inte ens tänker på.

Du är en av dem mest underbara personer jag känner.

Även om du inte kommer ta åt dig av detta och säga att jag fjäskar ;)

Hahaha.

Vi är med varandra typ alltid och du lyckas alltid sätta ett leende på mina läppar.

Och även om vi småtjafsar så vet jag att jag alltid har dig vid min sida.

Du är en av få som verkligen tar hand om dina vänner och behandlar dem som om dem vore guldvärda.

Jag är sämre än dig på det.

Det vet jag.

Men två av mina närmsta vänner har skitit i mig trots att jag gett dem världen.

Så då blir man lite skadad, ego och låter ingen komma en för nära.

Ibland känner jag själv hur hemsk jag är men det är väl en slags försvarsmekanism blandat med att jag är väldigt bortskämd.

För det är jag verkligen, det vet jag om.

Men vad jag egentligen vill säga är att även om jag glömmer att tacka dig ibland för allt du gör,  tar dig för givet eller glömmer bort alla små saker du gör för mig varje dag så uppskattas dem ändå.

Jag är så glad att vi hittat varandra och byggt upp denna fina vänskap som vi faktiskt har.

Att vi klickar så bra och går så bra ihop.

Det är fantastiskt.

Och jag är glad att jag har dig.

Du är guldvärd och jag älskar dig till månen och tillbaka :)<3




Nu ska jag fortsätta klä mig och sen dra till jobb ;)
Im ouuuuuuuut/ Denice Sölvgren Lundahl :) 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards