Niican

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Denice Lundahl - 31 maj 2011 07:53

then you caught my heart . . . 


Let me tell you now 
my heart feels heavy, my feet feel light 
I shake all over, but I feel alright 
Something's got a hold on me that won't let go  . . . .



Helgen flög förbi precis som vanligt :)
Jag jobbade dubbelt i lördags och de övriga dagarna mös jag med mina fina vänner :)

Blev lite grillning, fotboll och film :)

Och i lördags lyckades jag även få punktering på bilen.

Men min älskade Bebis agerade räddare i nöden och hjälpte mig.

TACK TACK TACK ! :)

Du är guldvärd min vän , massa med kärlek till dig :)



Igår var jag i fullgång hela dagen och efter jobb hade jag massa annat som jag skulle hinna med :)
Sen blev det ett trevligt p-möte/p-fest :)

Jag vill inte sluta :(

Så jag antar att jag inte kommer sluta helt, om jag så bara ska ha 1 pass i månaden .

Jag gilla inte alls att jag nu är längst ner på schemat :(

Men jag måste börja i november igen för att få vara med på den stora personalfesten :)

Haha så får vi se om jag gör det..

Förmodligen blir det mer pass i Juni än väntat ändå så jag tror inte min icke anställning vara så länge , haha :)

Tiden får avgöra  ;)



Jag försöker, jag anstränger mig, jag kämpar men det går fan inte :(

Blir så frustrerar över detta !!!



Just nu är jag så trött :(

Så slut i kroppen osv.

Fattar inte varför egentligen men jag antar att mina 6 månader av nästan enbart jobb tar ut sin rätt nu.

Hatar att vara såhär trött alltid !

Jag brukar alltid bli pigg och glad av solen men ICKE !

Så jävla tråkigt :(

Orkar inte ens med mig själv.

Och sen att allt annat känns hopplöst just nu gör ju definitivt inte saken bättre :(

AHHH tur att jag har så många underbara människor runt omkring mig som förgyller mina dagar i alla fall :)




Neej nu får jag väl fixa mig och åka till jobb :)

Im ouuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards