Niican

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Denice Lundahl - 22 maj 2011 20:42

We would be best friends ,
Lovin' never end, 
It would just begin. 
If I had one wish, you would be my boo, 
Promise to love you, 
Trust me I'll trust you. 
If I had one wish, we would run away, 
Making love all day, 
If I had one wish, I'd make you my whole life . . . 




Om man ständigt har en annan person i sin närhet blir det otroligt tomt när denna personen inte längre är där.




Säger inte saker du inte menar och mena inte saker som du inte säger.

Och tänk på att ibland räcker det inte att säga en massa ord som är fina och låter bra.

Ibland måste man med handlingar styrka dessa ord.

Du kan slå i en människa i stort sätt vad som helst när du använder dig utav ord.

Men det är inte lika lätt att visa något som egentligen inte är sant.

Man måste visa vad man känner, vad man vill, vad man menar osv :)

Det är när man kan/vågar/vill visa något som orden blir sanna.

Då man verkligen vet att det är mer än bara ord :)





För övrigt har helgen varit fantastisk :)
Jobba fredagnatt i Ystad.

Gick bra förutom den jäveln som skulle börja bråka med mig.

Arg var han, det var ett faktum.

Men helt jävla onödigt men men...

Mysigt att ha någon att krypa ner till när jag kom hem halv 5 på natten.

Någon som kunde ge mig närhet och värme :) 

Lördags jobba jag natten på slagt.

Och  innan dess blev det mys och skogspromenad :)

Jag älskar skogen men inte varit där på väldigt länge nu. 
Får bli bättre på den fronten , haha.




Och klumpig som jag är glömde jag min plattång hemma hos pappa.

Jag var ju där innan jobb i fredags och mös med mina gullungar.

Väldigt längesen sist faktiskt.

Så jag passa dem medans pappa sålde bilen.

Vi lekte en liten stund på lekplatsen och Kevin lät så söt och rolig när han sa flygplan.

HAHA :)

Men i alla fall så glömde jag ju plattången och den är ju väldigt viktig för mig så jag bad pappas fru lägga den i brevlådan så jag kunde ta den på väg hem.

Så snäll som hon är gjorde hon jue det.

Så när jag var på väg hem , körde jag inom skurup och hämta min plattång.
Då har hon lagt en jätte söt lapp till mig där det stod " Jag tycker du är helt jävla fantastisk som jobbar och står i.  När alla vi andra sover.

(Trots att du faktiskt redan har jobbat hela veckan dessutom)

Tack för att du finns, barnen är jätte glada för dig. Kram "

Och på andra sidan stod det att jag skulle köra försiktigt och hålla mig vaken.

Inte nog med denna lapp utan hon hade även lagt i pengar och godis till mig :)

Du är fantastisk däremot.

Pappa borde vara glad att han hittat dig och jag är glad att han hitta dig.

Det känns både bra och skönt att pappa har en så fin människa till sin fru.

Och att mina syskon har en så bra mamma.

För aldrig har jag sett någon kämpa så mycket och bry sig så mycket om sina barn.

Inte ens då du mår dåligt försummar du dina barn.

Du gör ändå ditt yttersta för de ska vara glada och nöjda.

Jag hoppas att jag en dag blir en lika fantastisk och underbar mamma som du är :)

Dina ord värmde och jag tackar dig till tusen :)

Jag blev glad för den fina påse du lagt till mig och att du bryr dig.

Tack än en gång :)




Jag njuter faktiskt av tillvaron just nu.

Jag har lyckats få underbara vänner, underbar familj(er) och du är också helt underbar.

Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna detta men jag är evigt tacksam :)




Neej nu får det vara nog :)
Im ouuuut / Denice Sölvgren Lundahl :) 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards