Niican

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Denice Lundahl - 13 maj 2011 12:45

Galen i dig :)

Är det verkligen så ?

Nånting måste vara fel i alla fall eftersom jag inte ens klarar av att vara utan dig i 4 dagar ens :)
Gud vad jag längtar efter dig.

Fast nu är det bara några timmar kvar tills du kommer och jag kan få pussa ihjäl dig :)
Låt nu dessa timmar gå snabbt tack :)

 

Haha idag blir det väl lugnt.

Inväntar dig och så länge umgås jag nog med Luuuush :)

Sen imorgon blir det jobb 11-19 på Maxi och sen börjar jag 23.00 igen :)
Blir Ystad imorgon natt, underbart.

Bara det att jag förmodligen inte sover hos pappa utan kör hela vägen hem så jag kan få sova med dig :)

Undra hur fan jag ska orka det efter att ha jobbat 12 timmar och förmodligen fått alldeles för lite sömn .

Men du skänker nog mig lite energi och ork bara av din närvaro :)

Men men det löser sig nog...

Söndag blir nog bara massa mys innan du åker hem och förmodligen lite mys med min fina systerdotter och syster :)

 

 

Jag vet att jag fick lite starka reaktioner på det jag skrev sist.

Sorry men jag var tvungen att uttrycka min åsikt :)

 

 

Nu ska jag återgå till jobb :)

 

Im ouuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards