Niican

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Denice Lundahl - 28 maj 2011 10:08

Att inte prata om det.

Inte dela med mig om det till någon.

Det river upp massa läkta sår och är alldeles för svårt och jobbigt att prata om.

Det är väl en av dem största anledningarna till att jag aldrig pratar om det.

Sen är det ju inget man skriker ut och vill att folk ska ta del av heller.

Det är något som jag gömt djupt inne i mig själv och jag vill helst inte gräva upp det.

Det hör hemma där inne och ska helst inte göra sig påmint.

Om det tas upp eller pratas om kommer alldeles för många dåliga minnen upp och även massa smärta och tårar.

Det finns en anledning till att det är undangömt och för det mesta bortglömt och det är just pga all smärta och tårar.

Det gör för ont att prata om helt enkelt !




Men men nog om det hade en helt underbar fredag igår :)

Tackar jag er för.

Ni är så söta och underbara :)

Det får vi göra om...



Kanske börjar intresset att försvinna ?

Tiden får avgöra....




Nu blir det jobb , jobb och mera jobb :)
Njut av er lördag mina vänner och ovänner.

Im ouuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards