Niican

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Lägg dina armar. . .

Av Denice Lundahl - 26 maj 2011 20:58

Om mig och håll mig hårt precis som om du vore rädd för att jag skulle slita mig loss.

Ta åt dig av alla betydelsefulla ord som jag viskar så tyst i ditt öra så du nästan inte hör.

Lägg din hand på mitt bröst och känn hur snabbt mitt hjärta slår när du är mig nära.

Jag gillar känslan som jag känner inombords.

Jag vill ha dig hos mig, dag som natt, natt som dag.

Så håll mig hårt och släpp mig aldrig .  .  .




Utvecklingsdag idag på jobb , wihooo :)

Känner mig alltid totalt rubbad under dessa pga jag inte är utbildad.

Hatar det !

Men var ändå inte så jobbigt idag faktiskt.

Fick träffa mina nya arbetskamrater i alla fall.

Var även borta där en sväng och kolla hur de hade det :)

De verkar jätte trevliga och roliga allihopa, så det ska nog gå jätte bra :)

Jag är ju van vid att hoppa runt men jag har haft turen att få stanna på samma förskola rätt länge men nu är det slut med det :)

Efter sommaren eller egentligen Juli blir det så går jag över till Tessins :)

Ser jag framemot.

Kommer få jobba med småbarnen igen och det gillar jag :)

Dock insåg jag idag att jag faktiskt ska sluta på Mariehage :(

Det gillar jag inte alls.

Ni är roliga , knäppa , snälla, söta , rara helt underbara.

Hur ska jag klara mig utan er ? 
Och alla mina barn som det känns som jag haft i en evighet nu ?

Det kommer aldrig gå.

Usch jag kommer sakna er :(

Men vi hade kul idag i alla fall, haha.

Diskussionen gick från p-piller - bröst - sex.

HAHA någon tycker om att röra vid mina bröst och någon annan döpte dem idag till hallonbröst :)

Neej det var både kul och intressant, haha :)

I alla fall så blev det en del skratt och en del jobb.

Bra kombination tycker jag :)
Och efter jobb körde jag till min älskade syster och hämta henne och världens finaste Olivia :)

Så körde vi och köpte en ny vagn till henne.

Tog åratal där inne !

Och Olivia sov så kunde inte gosa med henne :(

Efter en evighet där inne åkte vi till Burlöv Center.

Och jag som ville handla så mycket till mig själv slutade med att jag handla till Olivia :)

Jag hittade ingenting , så jävla tråkigt.

Alltid samma sak .

Jag är i stan osv kanske 1 gång på 2 månader om ens det och jag hittar aldrig något till mig själv.

Tråkigt :(
Men men sparade jag lite pengar denna gången också :)

Kanske kan jag behöva det OM jag lyckas få som jag vill.

Jag vill verkligen verkligen verkligen.

Nu måste det bara bli rätt och bra för då kommer jag inte tveka.

Jag får hoppas på det bästa helt enkelt :)

Men i alla fall hade jag en supermysig kväll med syster och systerdotter :)
Jag fick lov att ha Olivia i bärsele så där gick jag stolt runt med denna fina flicka.

Så underbar att ha henne så nära mig :)

Jag njöt till fullo och Olivia sov hela tiden så hon klaga nog inte hon heller :)


Men men . . 

Helgen blir tråkig dock :(
Jag har ingen baby som kommer hit och håller mig sällskap.

Usch det gillar jag inte alls.

Men ska ändå jobba hela lördagen.

Så ja :(
Gör mitt sista pass på Cherry på lördag.

Som ANSTÄLLD !

Sen kommer jag förmodligen hoppa in och göra pass ändå.

Tvivlar på att jag kommer kunna hålla mig borta från detta jobb.
Det känns också tungt att behöva sluta även om jag kommer ta lite pass då och då.

Fan kunde vi inte bara haft mer tid så jag kunde behållt alla mina 3 jobb ?

Det hade jag gillat :)

Men Juni månad kommer bli tuff ändå trots att jag bara har två jobb.

Fast blir ändå minst 2 pass på Cherry tror jag i alla fall :)
Väntar dock på schemat....


 


Neej nu orkar jag inte skriva massa skit längre :)
Ha en trevlig helg :)

Im ouuuut / Denice Sölvgren Lundahl 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards