Niican

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Denice Lundahl - 3 december 2011 15:20

Och jag förstår inte hur..

Man kan slänga bort något så stort och betydelsefullt.

Hur man bara helt plötsligt en dag kan bestämma sig för att inte svara, inte prata , inte lyssna utan bara stänga av.

Hur man kan ignorera en person som betytt så mycket för en.

Hur man kan vända ryggen och gå ifrån någon som man älska så mycket.

Utan att ens tänka, sakna eller höra av sig.

Gå utan att ens ge en förklaring.

Man påstår att man vill och man ska försöka för man råkar vara på samma plats samtidigt men sen inget göra.

Inte ett endaste ord ens..

Hur ?!?!
Säg mig det..
Jag begär inget mer än ett svar.

Om du fortfarande läser min blogg, ge mig då ett svar här..

ALLT jag vill ha är ett svar.

Ett sms, ett samtal, en kommentar.
Vad som helst..

Varför kan du inte ge mig detta ?
Är det verkligen så lätt för dig att lämna någon som varit en så stor del av ditt liv ?

Jag vet att detta snart skedde för ett år sen MEN jag tänker och saknar fortfarande.

Jag kan inte bara glömma allt vi varit med om, alla minnen, alla händelser osv.

Jag ser ofta tillbaka och önskar att det vore som förr.

Väldigt ofta...

Jag pratar fortfarande om dig..

Jag är fortfarande ledsen över att det blivit såhär.

DU vet om att jag hade gjort ALLT för att bara FÅ prata med dig.

Få ett svar..

Vi har inte bråkat, vi är inte ovänner så vad har då orsakat detta ?

Du är den sista personen jag hade kunnat tänka mig göra såhär när du funnit din hjärtevän.

Och ändå är du den som är värst.

Folk har gjort så förr mot mig men inte alls på denna nivån..

Varför ?

Jag älskar dig fortfarande och saknar dig till tusen..

Jag bryr mig om dig och du betyder fortfarande jätte mycket..
Och jag hoppas innerligt att allt är bra med dig och du har det bra.

Hur kunde jag gå ifrån att veta allt om dig till ingenting ?

Dela allt med dig till att inte dela något alls ?

Bara du kan ge mig svar på mina frågor och du ska veta att jag än idag undrar..

Jag vet att det är dags för mig att inse att du valt att gå, att det är över.

Men det gör det inte ett dugg lättare för det.

Jag försöker och försöker.

Men det är svårt.

Hur kunde det vara så lätt för dig ?
Jag är sååå besviken.

Trodde aldrig att du skulle göra såhär.

Du är en helt fantastisk människa, du är helt underbar.

Du har alltid varit där för mig och jag trodde aldrig att jag skulle klara mig utan dig.

Jag klarar mig, det gör jag..

Men du har tagit en del av mig med dig...

Men jag hoppas att du är lycklig i alla fall, det är huvudsaken.

Jag kommer väl också över detta med tiden..

Så det är väl dags för mig att säga hejdå..

Och det gör jag med en klump i halsen, tårar i ögonen och med smärta i hjärtat..

Glöm dock aldrig att jag älskar dig och Miss yooou muuch :( <3

Och trots att du gjort detta val så önskar jag dig all lycka i världen och hoppas att allt går din väg..


Goodbye my lover, Goodbye my friend :'(

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards