Niican

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Denice Lundahl - 7 december 2011 17:21

Nej  . . .

Det är många som frågat på sistonde men nej tyvärr.

Jag vet inte varför egentligen eftersom jag borde ju egentligen.

Kanske inte vem som helst dock men någon borde jag ju i alla fall.

Men nej.
Varför vet jag inte riktigt.

Men jag varken följer eller läser någon blogg.

Den enda bloggen jag verkligen följt var Smois när hon var aktiv.

Men det var för hon var en av mina närmsta vänner.

Har också klickat in på Evelinas ett par gånger eller ganska ofta, haha..

Men annars har jag faktiskt inte intresserat mig för någon speciell blogg.

Kändisarbloggar är ju definitivt inget för mig i alla fall :)

Haha men förr kunde jag klicka in på vänners bloggar och Snor tipsa om en tjejsblogg osv .

Men nu var det flera månader sen det hände..

Nu har jag inte tid längre.

Knappt tid att uppdatera min egen.

Tråkigt men sant.. 



I alla fall blev det skurup igår :)
Mycket mysigt och mycket trevligt ..

Haha känns som att jag alltid befinner mig i Skurup och Ystad nu förtiden.

Men jag gillar att jobba i Ystad :) 

Så det gör mig ingenting..



Usch denna månaden är hektisk.

Mycket att göra , mycket jobb osv.

Jag vet inte hur jag ska få ihop detta.

Men det löser sig , det gör det alltid :)



Haha och måste bara tacka min fina underbara Mjau för den STORA julkalendern :)

Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna dessa underbara vänner som jag faktiskt har..

Ni är med mig i medgång, ni är med mig i motgång, ni är med mig i alla väder och alla kläder.

Och jag älskar er för det :)
Ni är bääst <3



Nu blir det lite fix och sen massa myys ..

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 




Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards