Niican

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Denice Lundahl - 8 december 2011 12:09

Tänka så mycket.

Fundera så mycket.

Undra så mycket.

Kan jag inte bara låta det som är vara ?

Låta allting få falla på plats av sig själv.

Varför vill jag så gärna styra vad som komma skall.

Veta vad som väntar..

Jag vill kunna göra som andra och bara vara.

Nej här måste tänkas, funderas, undras, planeras osv..

Jag gillar att ha koll på läget men ibland hade jag också velat vara en person som bara flöt med ..

Men men jag är ju inte jag för ingenting :)

 

 

Och jag har helt glömt att berätta för er mina kära läsare att det inte alltid är jag som bloggar.

Så ni vet..

Så alla inlägg kommer inte ifrån mig..

Jag har en liten underbar smygbloggar som ibland lånar min blogg och lägger upp några inlägg :)

Hahaha :)

 

 

Snart är det helg, wihoo ;)

Då väntas jobb och fääst ..
Ska fira Linda som fyllde år förra veckan.
Ska bli sjukt ball :)

Sen väntar ytterliggare två hektiska veckor innan jag kan börja ta det lite lugnt :)

 

 

Neej nu ska jag njuta av min rast med lite kakor och trevligt sällskap :)
IM ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards