Niican

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Denice Lundahl - 19 december 2011 13:02

Samma sak som du ,

ingen familj inga paket, det e bara du och jag som vet,
jag kommer hem igen till jul.

 

 

Jag önskar mig inte stora paket med förväntansfulla innehåll..

Jag önskar mig inte massa paketer med allt möjligt inuti..

OM jag skulle önska mig något.

Verkligen önska mig något.
Hade det varit att min prins hade kommit ridande på sin vita häst och ridit bort med mig till en okänd plats :)

Hahaha nej men att någon kanske tog med mig nånstans, överraska mig med något.

Hade inte krävt något stort och avancerat utan bara något litet med en liten tanke bakom :)

Lär ju dock inte hända men drömma får man :)

Haha och klart att jag kommer bli glad för alla paket jag får, alltid lika roligt att få öppna julklappar och presenter :)

Vet redan om att jag har en peng ifrån mormor och morfar att hämta och det gillar vi :)
Haha tack för det fina paketet :)

 

Förresten är Morfar sjuk :(
Han har lunginflammation , den lilla stackaren :(

Hoppas det blir bättre bara.

Men han är en sann krigare min lilla Moffis så blir nog jätte bra :)
Jag tänker på dig :)

 

 

I alla fall kändes bättre när jag vakna idag.

Dock fortfarande förkyld :(

Men känns värre nu igen.

Helt slut.

Trött , tung i huvudet och helt lost..

Men bara att kriga sista timmarna, ta det lugnt ikväll och hoppas på det bästa imorgon :)

Har inte tid med detta just nu så det får gärna gå över nu tack :)

 

 

Nää nu ska jag njuta av sista av min rast :)

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl




Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards