Niican

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Denice Lundahl - 13 december 2011 12:33

dreaming is believing . . .

 

 

Försök inte uppnå allt utan nöj dig med att uppnå något.

Sträva inte efter allt utan sträva efter något.

Försök inte vara någon du inte är utan nöj dig med att vara den du är.

Försök inte göra alla till lags nöj dig med att göra någon till lags . . .

 

Jag tror vissa människor strävar efter för mycket, vill för mycket, försöker ge för mycket.

Istället för att bara alltid ge 110 % och vara sig själv.

Om det bär så bär det.

Om det brister så gör om och gör rätt :)

 

Vi måste inte alltid göra så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt.

Vi kan faktiskt välja att göra det viktigaste och låta det ta den tid som det behöver istället :)

 

Men idag så är det nästan så att vi måste prestera och göra så mycket vi bara kan.

Men ibland hade vi nog behövt att bara fokusera på det viktiga och låt bli resten....

Men jag är inte så bra på det själv så jag ska egentligen inte säga något..

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards