Niican

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Denice Lundahl - 6 december 2011 12:31

Hur folk tolkar saker som man skriver ..

Hur folk kan vrida och vända på det som faktiskt egentligen skrivs.

Hur folk kan hitta dolda budskap i mina texter..

Vilka som förstår vad det egentligen handlar om och dom som bara tar det för vad det är.

Se vem eller vilka som tar åt sig av sakerna man skriver.

DOCK är det väldigt farligt..

Man kan tolka saker helt fel, personer som inte borde ta åt sig kan ta åt sig osv..

Det kan bli helt gaaalet..

 


Jag fick en kommentar av någon som trodde att mina inlägg handla om henne/honom..
Förlåt att du trodde det men det är dom verkligen inte ...

Jag har valt att i min blogg inte nämna namn när jag är arg/irriterad/ledsen osv på en viss person.

Jag tycker inte det är rätt att peka ut personer.

Så jag skriver du /ni/han/hon osv..

Alla vet att jag varit irriterad på någon senaste inläggen.

Och jag kan säga det nu så ALLA förstår och ingen MISSFÖRSTÅR det är faktiskt, tråkigt nog någon som står mig väldigt nära.

Och jag har inte JÄTTE många vänner som står mig RIKTIGT nära.

Så ni andra behöver inte ta åt er :)

Och mina riktiga vänner vem det handlar om så :)


Sen ifall mina texter stämmer in på någon annan, det kan jag inte rå för :)

Det är faktiskt inte mitt fel om ni känner er träffade.

Men förlåt och hoppas ingen annan av mina underbara vänner tar åt sig..

Ni är så fina och jag är glad att jag har er :)



Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards